Nattinatti

Jag håller mig vaken tills Jonas ska upp, sen blir det min tur att sova.. Jag ska försöka att inte sova så länge så om nån vill ha roligt och väcka mig så tänkte jag stiga upp vid tio tiden.. För att hålla mig vaken ikväll (har varit dötrött i flera timmar) så har jag planerat lite och fixat lite i ett rum som vi inte har använt på flera månader. Har inte gjort allt som ska göras än så därför kan jag inte sova så länge, vill ju att det ska vara klart då Jonas kommer hem från jobbet (han vet ingenting om mina planer, hehe). Jag ska möblera om lite och fixa så att det blir mysigt och sen ska ALLA mina böcker få flytta in dit så jag kommer att ha fullt upp imorron..

Idag/igår så fick jag mitt "hemliga paket" från Allers och jag kände mig vääldigt gammal då jag såg vad det innehöll.. Det var en av sakerna som jag blev kär i på en gång och det var en lila sjal som var jättemjuk och mysig :)

 

Fick inga bra bilder på sjalen så den får ni se nån annan gång. Tyckte att det var lite gulligt att brickan har matchande servetter och dessutom så är låtarna på skivan ganska bra :) Nu ska jag gå ner och stänga dörren till mitt projekt och sen ska jag gå upp igen och väcka han som sover, sen är det min tur att sova och jag kommer att sova som en stock! Har längtat efter sängen sen jag lämnade den kvart i nio i morse..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0