Måndag - Städtajm

Vilket underbart väder det är ute nu, synd bara att jag har så mycket att göra här inne.. Ska fara till Hjoggböle om ett tag, ska hjälpa Carola med gardinerna och sen så ska jag hem och göra klart för besök.. Ska skänka bort alla kläder som jag rensade ut ur garderoben igår :) Min garderob är nästan tom nu, men jag kände att det var dags att rensa lite. Vissa kläder har jag köpt för flera år sen men använt typ en gång och vissa saker har jag inte ens använt.

Kände mig supersugen på att baka idag, men det går inte för att jag har inget margarin som är bra.. Köpte margarin på konsum i Burträsk för nån vecka sen och när jag skulle använda det så såg jag att det hade gått ut 23/2, riktigt roligt.. Jag borde verkligen ha lärt mig vid det här laget att kolla alla varor som jag köper på konsum men jag kommer ihåg att jag hade jättebråttom den dagen då jag köpte margarinet..

Nu ska jag göra klart i köket och sen ska jag duscha och he mig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0