Måndag - Grillad kyckling

Jag åt grillad kyckling till frukost och det var gott :) Jag började med GI-noll i tisdags och jag har nu gått ner två kilo. Idag så ska jag åka med Jonas till stan och sen ska jag gå broarna runt, var tänkt att Trine skulle följa med hon har stukat foten så förhoppningsvis får jag med mig nån annan, annars är det bara att gå själv :)

Det har gått bra att jobba, jag har sovit mer än vanligt inatt och det var verkligen på tiden. Jag har inte snurrat nåt inatt utan jag vaknade på samma sida som jag somnade på och vaknade av larmet klockan fem, men då jag var klar med det så somnade jag igen och sov tills jag skulle upp, snacka om SKÖNT!


Nu ska jag väcka han som sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0