Lördag - Hjärtattack!

När jag var påväg hem från jobbet och satt och körde så hade jag knäpptyst i hela bilen och plötsligt så var det nåt som pep väldigt högt, jag hoppade rakt upp och höll på att få en hjärtattack, men sen såg jag att jag hade lite bränsle så det var därför det pep..

Nu ska jag hoppa lite på han som sover så att han vaknar. Sen blir det duscha och sen ska vi fara till Bursiljum. Igår så fanns det en påse på dörren då Jonas komme hem och det var våra broderade handdukar som Carola hade gjort : ) Dom var hit med dom igår och var ute efter en kopp kaffe, men jag var ju på jobbet så det gick inte. Men jag sa att jag har öppet torsdag-söndag nästa vecka om dom fortfarande är sugna :)

Nä nu blir det upp, upp och ivääääg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0