Lördag - Dop

Nu var det ett tag sen sist jag skrev här, men nu kände jag att det var dax igen. Har försökt lära mig min iPhone och det går frammåt iallafall och jag måste säga att jag tycker om den :) Igår så var vi till Luleå med Dan och Anette och shoppade lite, jag hittade världens snyggaste sak som jag ska ha på dopet idag (jag skriver sak eftersom att jag inte vet om det är en top, blus eller skjorta. Det är typ nån blandning..) Klockan två ska vi vara i skivsjö på dop, det är lilla Gustav som ska döpas och det kommer bli jättetrevligt :)

Jag skulle egentligen sova till klockan nio, men Sita ville ut och då fick hon gå ut en sväng men nu ligger hon och snarkar igen.. Bilder kommer senare (förhoppningsvis)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin? eller så kan vi följa varandra

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

2010-04-10 @ 09:07:47
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-04-10 @ 09:26:44
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0