Fredagkväll.

Fastnade framför tvn som vanligt så min tidiga kväll blev inte så tidig.. Nu sitter jag och lyssnar på Lotta Engberg och tror ni att det kommer många gamla minnen i mitt huvud nu? Kom ihåg den gången då jag ställde upp i "Mini stjärnorna" på Björndansen och jag mimiade till låten "Kan man gifta sig i jeans?" och jag kom ihåg att jag var superdålig! En av jurymedlemarna kunde knappt hålla sig för skratt, men jag hade roligt ändå (fick en blomma och en mini nalle). Kom ihåg att jag mamma hade hjälpt mig med mina scenkläder och jag hade en gammal spetsgardin som slöja och så hade jag ett par jeans med hål i som jag höll på att laga (låter bättre än det var). Lotta Engberg var min stora idol då alla andra började lyssna på Spice girls så jag var lite efter, men Lotta är jävligt bra!

Nu ska jag gå upp och lägga mig och sen så blir det dygnspass imorron. På söndag ska vi till Norsjö vallen och hälsa på Peter, Sara och Segla och självklart ska vi ta med Sita så att hon får leka av sig lite..

Nu blir det natt för mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0