Fredag - Jag suckar..

Idag har jag inte hunnit göra nåt överhuvudtaget och snart är tiden ute och det är dags att åka till jobbet. Jonas slutade tidigare idag men tillbringar sin lediga tid på sitt andra hem så det är bara jag och Sita som är hemma. Håller på att försöka installera ett program till datorn så att jag ska kunna lägga in musik och sånt i min iPhone. Det är inte bara lite komplicerat.. Har pratat med Jenny i telefon för att få lite hjälp, men hon var tvungen att gå så det sista får jag klara själv (om jag ens kommer till det sista..).. Att det ska vara så krångligt med en telefon..

Igår så var jag till Trine och tänkte låna några böcker, det slutade med att jag fick 4 stycken som hon hade dubletter av. Danielle Steel böcker var det och även om jag har hört talas om hon så har jag aldrig läst hennes böcker, men nu ska jag göra det :) Sen så hade jag med mig en kakburk som jag satte ner på bordet och sa "ät", det tog typ mindre än två minuter innan burken var tom :)

Nu så tänkte jag lägga ut lite bilder från min iPhone och sen ska jag fortsätta installera den här skiten och sen ska jag ut på promenad en sväng..

 

 

 

 

 

 

 

Det här var några av dom bilderna som jag har tagit sen jag skaffade min iPhone så nu vet jag iallafall hur man gör för att flytta dom från telefonen till datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0