Fredag - Helgen är här :)

Jag tog en sovmorron idag för det blev lite sent igår.. Då Jonas kom hem så blev han klippt och så tittade vi på "sveriges värsta bilförare", det var ju finalen och jag tycker faktiskt att det var rätt person som blev värst.. Igår så bakade jag bullar och vid halv tolv så fick jag göra en utryckning, det var några som var i akut behov av bullar så jag for dit :) Haha, jag erbjöd att jag skulle komma med en påse och så gjorde jag det :)

Sigvard kom hit och skulle tvätta bilen idag och sen så kom han in på en kopp kaffe. Då han kom in så suckade han och sa "Jag förstår inte hur Jonas gör då han tvättar bilen, det ser så enkelt ut, det blir så bra och så går det ju fort som tusan.." :) Han fikade lite och sen så sa han att han hade planerat att komma hit med fika igår, men då han hade satt på kaffet och började leta fikaväskan så insåg han att den var kvar i burträsk..

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra nu, jag funderar på om jag ska ta opeln och fara och tanka den och sen fara med en bullpåse till gummiverkstan. Och då jag är i burträsk så kan jag ju lika gärna passa på att gå runt västomsundet.. Jaja, det är än så länge bara en plan som inte är helt fastställd än, men jag tror nästan att det blir så.. Ja, jag ska banne mig göra så.. Haha, nu är det en plan och den ska genomföras..

Klockan 18 är det middag hos grannarna så det är bäst att jag skyndar mig så att jag hinner med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0