Äntligen blir det godnatt!

Nu är vi hemma igen efter en heldag i Norsjö. Jag är trött och less, men det var trevligt ändå.. Vi kom dit lite senare än vad det var tänkt från början eftersom att jag är så jäkla seg ibland, men vi kom dit iallafall..  Vi har hälsat på Maire och vi har tittat på när Sita träffade sin valp och Brons och så gjorde jag kycklingpaj som vi åt till middag och den blev som vanligt väldigt god :) Jag spelade ettans och tvåans bingo (och vann 100 kr) och sen så for vi till Linda och Rickard och tittade på när dom badade i tunnan och drack öl (och annat). Sen så blev vi less och for hem.

Hade kameran med mig och det blev några bilder iallafall :)



Vad gör hon?!


Dom som badade tyckte nog att gitarren lät dåligt då den var torr så
dom la den i blöt, men det fungerade inge vidare..



Det var superväder i Norsjö och det var mycket folk som deltog
i Byfåneföreningens skidtävling och Eva (hon till vänster) tyckte att det var
bra att Jonas D åkte, för då slapp hon komma sist..



Nu ska jag sova! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0