Virrpanna ?

Man ska inte prata i telefonen samtidigt som man ska laga mat..

Tog fram fritösen för att göra lite pommes till "middag" och så gick jag till vardagsrummet och försökte ringa till jonas men det bröts, så då gick jag in till köket och tog fram en kastrull och ett paket nudlar. Då ringde Jonas och jag sprang för att svara. Sen så under tiden jag pratade med han så hade jag lagt bort nudelpaketet nånstans så jag letade efter det men det slutade med att jag tog fram ett till paket. När vi slutade prata i telefonen så stannade jag tvärt och sa högt "Men va fan, jag kan ju inte äta pommes OCH nudlar, vad tänker jag med?!" och så plockade jag bort kastrullen och nudlarna (hittade båda paketen), jag vet inte hur jag lyckades plocka fram två olika middags alternativ utan att komma på mig själv, för jag hade ju ställt fritösen och kastrullen brevid varandra.. HAHA..

Ska man vara klantig så ska man vara det ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0