Tröttare än tröttast!

Det blev en väldigt lång dag för mig idag så nu är jag hur trött som helst. Vi var till stan idag och köpte ett halvband till Sita så att hon inte behöver ha selen hela tiden, sen åt vi middag i Bursiljum och sen så for vi hem. Jonas fick en idé om att vi skulle prova om den bruna hörnsoffan gick in i opeln, men det gjorde det inte så då fick vi låna en släp. Sen så lastade vi soffan och for mot Norsjövallen där lillebror satt och väntade. Eftersom att vi hade släp så for vi och hämtade peters soffbord i finnäs så nu har han inga mer saker som ska flyttas (tror jag då).

Nu är jag så trött så att jag inte ens orkar läsa vad jag har skrivit så ni kan ju ta allt med en nypa salt (eller socker om ni hellre vill det). Nu ska jag lägga mig i sängen och SOVA!

Förresten för alla som vill veta så är det den 20 september idag och dagens namn är: Elise och Lisa
Godnatt

Kommentarer
Postat av: anette och dan

GRATTIS på Lisa dagen !!!!!

Får vi middagsbesök i afton ???

2009-09-20 @ 09:44:38
Postat av: Linda

Hanharmassoravsmågrejorkvariförrådetochgaraget.mellanslagstangentenharlagtavomduundrar...

2009-09-25 @ 11:05:00
URL: http://garnplejset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0