Trött ?

Inte så värst, men jag måste ju snart sova eftersom att det blir en lång dag med mormor imorron.. Har tittat på Idol ikväll och Erika var hur bra som helst och hon är min stora favorit i Idol, hoppas verkligen att hon går vidare ikväll.

Blir lite irriterad på folk som parkerar på våran gård och som verkar tro att det är fritt fram för vem som helst att så där. För att slippa backa ut på vägen så brukar vi backa åt det håller och det går ju inte om det redan står någon där. Men det blir nog bra och jag tror inte att hon som står där nu kommer att ställa sig där igen, för om hon inte visste att hon står på någons gård så vet hon det nu, hehe : )


Nu ska jag gå ner igen, hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0