Trött och slut

Slutade jobba kl 9 i morse och sen dess har jag inte gjort så mycket förutom dagens middag som blev jättegod. Gick och la mig en liten stund för att vila lite men jag började må fruktansvärt illa och jag blev illröd i hela ansiktet. Jag vet inte varför det blir så, men det är inte första gången, sist det hände var i februari..

Känner mig inte så jättepeppad att skriva i bloggen, men just nu var det typ det enda jag kom på som sysselsättning före IDOL börjar. Det absolut bästa med idol är programmen fram tills man får börja rösta, då blir det lixom så... tråkigt på nåt sätt..

Nä, nu blir det kolla lite på norran och sen så blir det sängen och IDOL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0