Som vanligt!

Så blev det sovmorgon idag, vi hade båda ställt klockan på åtta, men jag behöver kanske inte säga att vi steg upp ett antal timmar senare för det kanske ni redan förstår? Hade vi stigit upp klockan åtta så hade jag hunnit blogga lite mer än vad jag hinner nu, vi har jättemånga projekt i luften samtidigt just nu och vi ska byta plats på en hel del möbler..

Måste kolla runt på internet efter information om valpfödsel, jag vet ju ingenting och det är många som kommer med goda råd, men alla kommer med olika råd så jag vet ju inte vem jag ska lyssna på.. Aja, nu måste jag iallfall ut och få tyst på Sita för hon har fått för sig att hon ser någon människa på vägen, men det är helt tomt..


Får helt enkelt skriva mer senare. Imorron blir det Norsjö, har bestämt mig nu : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0