Snart helg igen!

Det var sååå skönt att sova, men tyvärr så hade jag en personlig väckarklocka i morse, mamma var här.. Så klockan tio fick jag inte sova längre, men då jag kom ner till köket så fanns det kaffe : ) Jonas sover fortfarande, men jag ska låta han sova ett tag till, han ska ju jobba ikväll.. Imorron så blir det stan och optikern igen, men den här gången så ska jag ha bestämt vilka bågar jag ska ha, och jag har nog faktistk redan bestämt mig tror jag, är iallafall säker på dom två som jag tycker bäst om..

Dom kommande fyra dagarna kommer inte att vara en dans på rosor.. Sita får inte slicka/bita/riva på stygnen och hur fasiken ska det gå då hon inte har nåt skydd för såret? Nä, men det ska nog gå bra, det är bara att se till att hon har annat att tänka på (typ valpen)..

Nu ska jag gå ner och göra nåt vettigt, men senare idag ska jag ringa till försäkringsbolaget (om jag kommer ihåg)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0