Oooops

Jag har varit påväg att uppdatera bloggen hur många gånger som  helst idag, men jag har bara hunnit börja så har jag blivit avbruten av nåt.. Igår så var Sita hos veterinären och det var valpar : ) Dom borde komma kring den 24/9, men man vet ju aldrig exakt..

Idag så har det varit full rulle, jobbade till nio och sen var jag till sjukgymnasten och sen så har timmarna bara försvunnit.. Sen så har jag gått en långpromenad med Sita och sen gick jag även en 35 minuters promenad med mina älskade stavar och jag blev hur slut som helst, dom hjälper en verkligen att gå fortare men jag kommer säker att ha träningsvärk imorron.

Imorron så ska jag skjutsa mormor på bingon och sitta där med henne och sen ska jag skjutsa hem hon och då ska vi spela lite yatzy och umgås en stund : )

Nä, nu blir det mys med Sita och sen sova.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: anette och dan

Blev det någon vinst idag ??? Hur mår den blivande mamman ???

2009-09-02 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0