Nu är jag här en snabbis. .

Tänkte bara säga att nu är helgen slut och jag har äntligen tagit mig tid att kolla lite på internet (och blogga). Igår påbörjade vi flytten av kontoret som ska upp till gästrummet och gästrummet som ska ner till kontoret, men vi hann inte klart och vi hann inte klart idag heller så det har varit halvkaos här hemma sen igår.. Lillebror har sovit här i natt för han skulle jaga nånstans. Sen så var vi hos Jonas föräldrar och åt mat och såg "Män som hatar kvinnor" och jag tycker att den var bra, men nästan lite väl brutal..

I lördags var vi på bio och såg den nya Beck filmen och jag tycker att den var jättebra! Nästa film kommer ut på bio 2010,  och jag hoppas att den kommer början av året : )

Nu ska jag köra lite kartonger och sånt till återvinningen i Bygdsiljum och sen ska jag hem och städa. Jonas ska snart fara på jobbet, han jobbar eftermiddag i veckan så det blir lite ensamt på kvällarna, men ikväll ska nog min lillebror hålla  mig sällskap (om han inte kommer på att han måste hem eller nåt)..

Tänkte baka lite ikväll också, hur låter det med dumlebullar?
Hejsålänge



Kommentarer
Postat av: Anette

Det låter jättegott med Dumlebullar !!

Lycka till med städningen !

2009-09-07 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0