Nattinatti

Börjar känna mig trött i hela kroppen nu och det är dags att krypa ner i sängen. Imorron ska vi försöka stiga upp vid åtta så att vi hinner göra det som vi har planerat. Har tagit två kortare promenader med Sita ikväll, hon ska ju inte anstränga sig så mycket nu när det "bara" är typ två veckor kvar tills valparna kommer.

Har bestämt mig för att besöka mina hemtrakter på måndag och hälsa på mina gamla grannar och så ska jag försöka hinna säga hej till min storasyster också. Har inte sett henne sen vi förlovade oss i mars, så det är nog dags snart igen.. Och så hoppas jag ju på ett positivt telefonsamtal : )

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och sova film.. Tror att det blir en lisa-film ikväll, känner mig suger på "A cinderella story", eller kanske "Notting Hill" jag har inte riktigt bestämt mig än..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0