Nä nu jävlar!

Nu måste jag ju ta och skärpa mig! Jag har inte skrivit i bloggen på jättelänge ju ochdet beror nogh först och främst på att jag är arbetslös, jag har ju inte tid.. hihi, nä jag vet inte varför det inte blir så mycket bloggande, men jag tror att det kan bero på att jag inte spenderar lika mycket tid vid datorn som jag brukar göra, jag har insett att det finns så mycket annat att göra, saker som är viktigare..

Ikväll har Cissi varit här och vi har fikat lite och tittat på idol och sen så hjälpte Cissi mig med att hitta instruktionsboken till min inspelningsbara dvd (hon försökte hitta den på internet) och undertiden så satt jag och pillade lite på inställningarna och samtidigt som hon hittade instruktionsboken så fixade jag felet utan att jag egentligen vet vad jag gjorde : )

Nu ska jag läsa lite i "Marley och jag" (en UNDERBAR bok) och sen så ska jag tvätta lite kläder och sen så ska jag nog lägga mig och vila lite : )

Men först så måste jag nog äta middag, det blev så stressigt att jag glömde bort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0