Lördag

Ja, jag är vaken nu.. Blev väckt av mamma nyss, så även om hon inte är här hos oss så är hon en fungerande väckarklocka, för har hon ringt så vaknar man. Hon ringde iallafall för att berätta att min kära lillebror som är och friar i Östersund har gjort precis det.. Dom har förlovat sig idag så jag ska ringa dit och säga grattis lite senare, han kunde inte prata i telefon av någon okänd anledning (mamma sa varför men mottagningen här är ju SÅ bra)..

Nu ska jag gå och väcka han som sover och sen ska vi gå ner och äta och sen blir det STAN! Kanske ska skriva att sita mår bra och trivs väldigt mycket med livet som mamma : )

Skriver mer sen

GRATTIS LILLEBROR!! (och grattis Sara)

Kommentarer
Postat av: sussie

Men grattis!! till en av dom!

2009-09-27 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0