Länge sen sist..

Det är flera timmar sen vi gick och la oss, klockan var just efter halv tio och vi startade en film att sova till, men jag kunde inte somna.. Dom första minuterna tyckte jag att filmen verkade vara jättedålig, men jag ändrade mig snabbt och nu 2 timmar och 46 minuter senare kan jag lätt säga att det är den överlägset bästa film jag någonsin sett. Vi ska lämna igen filmen imorron, så jag hinner inte se den igen, men jag ska köpa den en dag för den är verkligen UNDERBAR!

Benjamin Buttons otroliga liv


Den får FEM galna gubbar av FEM möjliga!




Nu blir det SOVA!


Kommentarer
Postat av: Åsa

den filmen är skitbra, dock väldigt konstig :P

2009-09-05 @ 01:21:16
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0