Kladdkaka = GOTT!

Kladdkakan som jag gjorde idag blev hur god som helst och den är jättejättekladdig, men superdupermumsig! Den blev helt underbar och med mörk chokladsmak, men man vill inte ha mer än en pytteliten bit sen är man less..

Sita har fått träffa en golden hane ikväll och hon skällde ut han rejält i början och då hon lugnade sig så började han, men var tyst stundvis och det var ju positivit..

Ska gå upp och lägga mig och titta på tv, tror att det var nån sevärd film på tv ikväll : ) Men först ska jag städa undan lite i köket och imorron ska jag till stan och hämta upp mormor på vägen, det blev bingo för hon iallafall..



Kommentarer
Postat av: anette och dan

Ja, kladdkakan var jättegod !!!!

Tack !!!!

2009-09-09 @ 19:39:35
Postat av: FrIdA

gott med kladdkaka :)

2009-09-12 @ 17:23:35
URL: http://ffridaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0