Jag tänkte ta mig tid..

..till att skriva lite här i bloggen : ) Ja, jag vet att klockan är mycket och att jag borde sova för att det är en lång dag imorron, men jag tänkte faktiskt på mina stackars läsare som inte har nåt att läsa så jag offrar några minuters sömn för er ; ) Idag så har jag varit till stan med mormor och spelat bingo. Vi satt där och spelade och så kom hon som sålde brickorna och pratade lite och då blev jag lite ofokuserad och kunde inte hitta nummer 32 och när nästa nummer kom så såg jag att dom var brevid varandra och att jag då fick bingo, men eftersom att jag blev så förvånad så nästan skrek jag BINGO! och alla hoppade till för att dom blev så rädda. Mormor börjar småskratta och säger sen "Vilken tur att det inte är någon här inne som har dåligt hjärta", haha jag var typ den enda under 50...

Sen ikväll så har jag bakat lite och så har jag faktiskt städat en hel del så jag känner mig ganska duktig.. Vi var förresten och hälsade på våra nya grannar som fick tillträde till huset igår. Det är ett ganska fint hus men det känns mindre än vad det ser ut.. inte som vårat : )

Nä, nu ska jag ge mig.. Sova lite kanske ? Förresten, fick några jättefräna saker av mormor som jag ska försöka lägga ut bilder på, jättesmart idé faktiskt : )


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0