hgjghm

Sita ligger ner i valphagen nu och rengör sin valp. Vi har fått strikta order om att hon INTE får slicka eller bita på sitt sår, så nu är mamma här..  Det fanns två valpar i Sitas mage, men det var bara en som överlevde och som kom ut själv, för att få ut den andra så snittade dom och plockade ut "han", men som var väldigt stel redan från början. Sen så fick Sita ligga och vakna och få klart dropp och sen fick vi åka hem. Dagen idag har alltså endast handlat om valpar..

Det har varit en lång och tuff dag, men jag blev lite gladare nu då jag hämtade posten och såg att jag hade fått avtalet från kommun : ) Har kollat igenom det och såg att jag har fått 14 kr högre timlön än förut : )

Nu ska jag titta lite på tv och vila kroppen. Ska hämta Jonas i stan då han slutar så vila är nåt som behövs innan dess..

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0