Halva huset kvar..

Jag har gjort helt klart här uppe nu så nu är det "bara" nere kvar. Ska diska klart ikväll och sen ska jag göra det sista imorron. Det är kanske inte så bra att starta dammsugaren då Jonas ska upp före tuppen? Nä, skulle inte tro det..

Har spelat in idol som jag ska titta på innan jag går isäng också, och så ska jag starta torktumlaren.. Klockan kommer nog att vara ganska mycket innan jag nuddar kudden den här kvällen, men som sagt så är det mina sista lediga dagar nu så dom ska jag ta vara på!

Vi hade hyrt en film på OK igår men vi hann inte se den och när jag skulle lämna tillbaks den så tyckte hon i kassan att jag skulle komma med den imorron istället : )

NU ska jag gå ner och fylla diskvatten och sen om ni har tur så ska jag lägga upp lite nya bilder på valpen (som inte har fått ett namn än..)

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0