Haha!

Det börjar bli dags för mig att sluta planera.. Tror ni att jag har städat nåt? Nej. Tror ni att jag har bakat dumlebullar? Nej.
Vad har jag gjort då? Jo, jag har väntat på min lillebror för att vi skulle äta middag, sen så ville han bara ha nudlar så så blev det och nu är jag döhungrig. Sen så skulle han tanka så då följde jag med till Burträsk och då hyrde jag en film på Ok, tog en sån där äldre film som är billigare men säkert minst lika bra som alla nyheter. Tog en sån där "må-bra-film" som man mår bra av helt enkel. Har sett den klart nu och nu sa Jonas att han snart var påväg hem, så det var ju bra tidsfördriv, vågar inte göra så mycket nu för peter sover ju och han ska upp tidigt så jag vill inte väcka han..

Nä, nu ska jag peta lite på Sita och kolla om hon vill ut och pinka lite innan det är dags för sömn..

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0