Godnatt ?

Först ska jag diska, sen ska jag sova.. Ska vara på vårdcentralen 10.30 imorron för att få ett intyg om mina skador från dejten med tallen och sen ska jag skicka kvittot till försäkringsbolaget på en gång..

Nä, måste verkligen sova ordentligt inatt och jag hade lovat att diska undan innan jag gick och la mig så det är bara att pallra sig ner och hålla sitt löfte!

Andra dagen på GI-noll förresten och jag tycker att det går ganska bra, börjar förstå lite mer av det hela nu och det är inte riktigt så extremt som jag trodde från början. Hoppas att det får se lite resultat då första veckan är över så att jag får motivation att fortsätta..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0