Fredag

Nu är snart den är veckan slut och jag har nu varit arbetslös i 11 dagar, börjar bli lite smått rastlös.. Det finns så mycket att göra här hemma, men jag vill ha fasta tider, jag vill ha ett jobb!

Mamma skulle säga att hon hade säkert lyckats få svininfluensan, men istället så blev det "Jag har säkert lyckats få fininfluensan.." Den vill jag oxå ha : )

Sita blir allt tjockare för varje dag som går och det är ju inte så konstigt med tanke på att det växer små liv i hennes mage, men jag kan inte förstå varför hon envisas med att ligga under sängen och sova på nätterna för hon tar sig knappt dit under och ännu svårare är det att ta sig därifrån. Längtar tills valparna kommer ut!

Helgen kommer att bli lugn för våran del och jag ska som vanligt försöka städa lite i helgen, men vi vet ju alla hur det brukar bli med den saken? Meeen, som dom säger på reklamen för triss.. "Plötsligt händer det..", man vet ju aldrig om jag lyckas behålla mitt städil länge nog för att hinna göra klart nånstans..


Haha, nä nu tänkte jag sluta tjollra och jag tror att det är dags för sängen nu : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0