Det är inte lätt..

..När man har en medfödd tjurskalle! Jag tänkte städa LITE, men nu ger jag mig inte! Jag ska banne mig städa så att jag inte behöver spendera varje dag resten av veckan med att städa lite här och lite där.. Så som ni då kanske förstår så har jag inte så mycket tid över till bloggen idag. Har snart klart sovrummet och då ska jag fortsätta! Om jag har övervåningen klar innan Jonas måste sova ikväll så kan jag städa nere då han sover och sen kan jag sova då jag är klar och huset skiner (låter som en bra plan tycker jag) och sen ska jag verkligen anstränga mig för att det inte ska gro igen igen! Jag HAR bestämt mig!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Är allt bra? =)

2009-09-28 @ 14:21:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anette

Håller tummarna att din plan håller. Det känns så bra då det är klart.

2009-09-28 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0