Det är bra att ha ett mål

och när jag har uppnått mitt mål ska jag beställa en tröja från Ellos : ) Hittade en jättefin idag som jag VILL ha, men jag tänkte att jag ska se hur det går med mitt ätande först. Första dagen är avklarad och det har gått bra, har inte varit lika hungrig som jag brukar vara och det är ju positivt. Har tittat på "Svenska hollywoodfruar" ikväll och en av dom verkar vara en riktig ragata som inte förtjänar att vara rik, blev så irriterad på hur hon betedde sig men det kanske är det som är meningen och anledningen till att dom har valt så olika kvinnor, hur kul hade det varit om dom hade tre kvinnor som var snälla och gulliga och inte det minsta uppkäftiga och otrevliga? Jaja, ska sluta titta på såna där skitprogram!

NU ska jag ner och stöka färdigt i köket så att jag har mindre att göra imorron. Vill sova lite mer imorron än vad jag gjorde idag. Men som sagt så var det en trevlig turné och jag borde egentligen göra det oftare så att man har mer tid att spendera med dom man besöker..

Nä, nu blir det inget mer bloggande ikväll/natt så jag hoppas att ni överlever till imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0