Söndag

Nu så är helgen snart slut och det är dags för en ny vecka, en lite jobbig jobbvecka för min del eftersom att jag har två övernattningar och ett dygnspass. Det kanske inte låter så mycket, men det är ganska jobbigt med övernattningar eftersom att man har jour och därmed svårt att sova.. Jaja, jag ska inte klaga, jag har ett bra jobb som jag trivs med och det är ju det viktigaste..

Ikväll så har vi varit på Allégården på aktivitetskväll och dom hade planerat att vi skulle spela innebandy och lite annat, men jag tror att det mest blev en "pratkväll" eftersom att dom flesta satt och pratade..

Nu ska jag gå ner och hoppas på att det inte är lika varmt nere som det är här, jag svettas IHJÄL! Valpen är förresten världens sötaste! Hon har börjat springa och försöker lära sig skälla och hon är hur söt som helst (det kommer jag nog inte tycka då hon väl kommer igång med skällningen..)

Imorron blir det Lövånger med Anette : ) Ha en bra kväll !

Bloggen fungerar inte riktigt som den ska just nu.. *morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0