Onsdag

Det är inte bara Burträsk hälsovård som tycker om att jävlas, det verkar som om bloggen är inne på samma spår.. Det tar timmar innan mina inlägg laddas upp, det som jag skrev igår laddade jag upp halv tolv men det kom inte upp förrän efter tre nån gång. Ioförsig så gör det kanske inte så mycket, dom kommer ju fram ändå : )

Ska jobba ikväll, har övernattning.. Men först måste jag försöka få tag på chefen (nåt som verkar absolut omöjligt). Varenda dag så har hon "sammanträde till klockan 17" då man ringer dit.. Nu ska jag ut med vovvarna och sen ska jag äta nåt, det kurrar ordentligt i magen nu så det är bäst att lyssna på vad den har att säga : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0