Nu är det dags igen..

Jag har inte haft någon som helst ork att blogga och jag har inte vetat vad jag ska skriva om så därför har jag i ren protest mot min hjärna inte skrivit EN rad på fyra dagar.. Men nu har jag protesterat klart så jag tänkte bara meddela för er att bloggen lever vidare!

Jaasi, i helgen som var så hände inte så mycket för min del, jag jobbade mest och sen så sov jag det som var kvar av helgen. Idag så skulle jag egentligen sova eftersom att jag ska jobba ikväll men klockan 07.15 ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde komma och vara där under morgontimmarna och sen fara hem och komma dit igen halv fem, dom sa även att det var enda möjligheten som dom kunde komma på (som vanligt). Det är alltid "sista chansen till lösning" då dom ringer till mig, kan dom aldrig säga så till nån annan? Och hur går det för dom att hitta extrapersonal? Jag har iallafall skickat ett mail till Annika om att hon ska ringa till mig då hon är anträffbar för jag har ett bra förslag (som jag hoppas går igenom)..

Lillebror kalle fyllde 17 år igår och jag fick ett sms under dagen där det stod "Om jag ska få en present av er så vill jag gärna ha en parfym som luktar jävulst gott", jag hittade en parfym som jag tyckte luktade gott men jag har inte fått hans åsikt än.


Nä, nu ska jag lägga mig och vila lite, känner mig helt slut i kroppen, men nu har jag iallafall skrivit LITE här idag : )

Förresten, den lilla valpen är inte så liten längre : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0