Lördag ?

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men jag har haft så mycket annat för mig o så och visst är det bra om man spenderar mindre tid vid datorn och mer tid på annat?

FEL person som åkte ur Idol, men vad gör man då man inte är med och röstar själv? Det är bara att gilla läget och hoppas att det går bra för Erica i framtiden iallafall! Jag tror stenhårt på Erik och Tove i final, så de så!

Jag har lördag idag även om jag vet att det "bara" är fredag.. Det är första gången sen jag började jobba i februari som jag och Jonas är ledig en fredag samtidigt så där har vi anledningen till att vi har lördag idag..

Det blev bara en snabbis här, ska gå och lägga mig igen.. John blund har hunnit ikapp mig så det är bäst att lyda innan jag somnar sittandes här..

Jonas sa nåt som var jätteroligt tidigare ikväll men jag kan inte komma ihåg vad det var han sa så tyvärr kan jag inte skriva det här, han kom inte ihåg det själv heller så om jag inte kommer på det senare så får inte ni heller veta  ;) haha, nu blir det sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0