Jaasi..

Det är måndag och en ny vecka har startat, Jonas kör eftermiddag och jag sitter här och bloggar. Idag har jag gjort mycket men jag vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja. Kan ju kanske starta från början ?

  • Lövånger med Anette och Maggan, vi åt mat, var på varuhuset och avslutade med en tur till bageriet i hökmark. OJ så mycket fint krimskrams det finns på varuhuset! *Me like*
  • Kom hem, rastade vovvov och sen for jag igen men den här gången hamnade jag på nyckelgatan hos min mamma.
  • Åt mat där och sen for jag och mamma på bingon, vi pratade lite och hon kom med ett förslag som jag fortfarande funderar på.
  • Jag skjutsade hem mamma och sen for jag hemåt.

  • Rastade vovvov och eldade.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska föra härnäst.. Kanske se en film som jag inte "får" se annars? Hmm, en bra ide.. Är lite sugen på att se en sån där halvfjantigmåbrafilm : ) Nu skäller vovvov så nu är det bäst att jag går ner och frågar vad hon vill. Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0