Godnatt

Det blev inget jobb för mig idag för jag blev sjuk, fick sjukt ont i magen igår och lyckades somna men vaknade igen efter en timme och då blev det brottom till toaletten. Efter en dryg timme kunde jag lägga mig och sova igen men det varade inte så länge det heller.. Sen så vaknade jag 06.52 och trodde att jag hade sovit för länge för att ringa och sjukanmäla mig (började egentligen halv åtta), men det var bara för att min mobil hade ställt fram sig en timme istället för bak så därför blev jag lite förvirrad..

Jonas sa till mig ikväll att det var lika bra att jag la ner bloggen för jag skriver ju ändå här så sällan, men då sa jag NEJ! och att jag ska skärpa mig för att det är bra att ha en blogg. Sen tog det inte lång stund innan han sa "Du måste ju blogga så att jag kommer ihåg vad vi har gjort" så ja, nu är det bara att blogga!

Tänkte nu berätta lite om helgen men eftersom att jag jobbade övernattning fredag till lördag så börjar jag med lördagen.

Lördag:

Kom hem från jobbet och tog en promenad med Sita, gick "bingostigen" och så fick hon hälsa på några bekanta längs vägen. Vi stannade hos Lillbacka och pratade lite och hans barnbarn var där och hon var så söt. Hon gick några varv runt Sita och sen sa hon "Han ha en tor shnopp" Nä sa Lillbacka, det är en tjej och hon har fått en valp så det är spenar.. Sen pekade hon bakår och sa "Där har hon en rumpa.. vet du vad ? Jag har osså en rumpa, den är här (samtidigt vände hon rumpan mot oss och pekade)" Hon var så söt :  )

Sen så for vi till Umeå på Jonas kusins 40 årskalas och åt god mat och tårta. Det kom hela tiden mycket folk och det kom dit en som jag kände igen men jag var inte riktigt säker på vem hon var men jag hade mina aningar och dom visade sig stämma, så det blev lite prat om gamla minnen och nya händelser osv så det var riktigt trevligt och ett bevis på att världen är liten : )

Sen for vi hem och gick ut med Sita och sen for vi till stan för att lämna igen några filmer och sen så åt vi och tog en tur till Bureå. Ringde och bokade en bana på bowlingkompaniet och så for vi dit (jag, Jonas, mamma och Bengt) och jag hade på känn att det skulle gå riktigt dåligt för mig, men ack vad fel jag hade.. Det gick hur bra som helst i början och efter första serien så låg jag tvåa efter Bengt.. Sen gick det utför och jag slutade på tredje plats (men jag var nog lika glad ändå). Sen skjutsade vi hem mamma och Bengt och sen for vi hem och sovde..

Söndag:
Idag har jag inte lyft ett finger. Jag har mest legat i sängen och tittat på tv eller löst lite sudoku, men även om jag har sovit väldigt mycket under dagen så är jag fruktansvärt trött nu så nu ska jag avrunda här lite och sen ska jag sova.

Imorron så blir det stan och lyftteknik och jag måste dit även om jag mådde så dåligt igår..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0