Det är så roligt!

Burträsk hälsovård verkar göra allt för att jävlas med mig.. Dom har skrivit fel i min journal och det är ett fel som inte är bra med tanke på att dom gör en utredning om mina skador från olyckan förra året. I november förra året var jag där och träffade en sköterska för att jag hade utslag och så hade jag ont i nacken och huvudet, och hon skrev att jag hade varit med om en bilolycka för något år sedan.. Jag var där den 17/11-08 och krocken var den 13/8-08 så  vart hon har fått "något år sedan" ifrån ? Iallfall så ville han från folksam veta om det stämde eller inte för det framkommer inte i någon annan journalanteckning från det jag var 12 år..

Tänkte skriva lite här i bloggen igår men dom hade stängt ner hela tjofaderullan ett par timmar för service eller vad det nu stod.. Jag var på lyftteknik i stan igår och det var väldigt intressant och jag lärde mig mycket så vi får se om nåt av det går att använda i mitt jobb. Gårdagens bästa var några lite äldre personer som jobbar hos en brukare som det inte har blivit gjord någon belastningsbedömning på och en av dom som jobbade där sa "Vi bad arbetsledaren om en belastningsbedömning och så fick vi den här kursen"

Nä. nu ska jag göra nåt vettigt..

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0