Alltid upptagen med nåt!

Ja, chefen alltså.. Idag hade hon inte sammanträde till 17, idag hade hon semester till imorron.. Jag har försökt skicka ett mail men jag vet inte hur jag ska formulera för att hon ska förstå..

För ett tag sen så ringde det på dörren och det var Jehovas, jag var stressad för att jag hade tagit ut valpen ur valphagen och sen så blev det brottom till dörren för att Sita började tokskälla. Iallafall så vägrade gubben att ge sig utan pratade på även om jag sa att jag inte var intresserad av hans tidning. Han försökte ge mig tre olika tidningar och tillslut så sa jag "Jag är inte intresserad av dina tidningar, dom brinner ju inte ens bra.." Så vände jag och gick in och det sista jag hörde va "Jaha, du är en av dom.." Haha..

Nu måste jag duscha.

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0