Usch vilken dag..

Jag vaknade vid sju och gjorde mig klar. Sen så for jag till tandläkaren. Jag ville typ vända 178 gånger men tillslut var jag ändå framme. Dom kollade lite och så sa dom att dom skulle laga. Jag fick bedövning och så lagade dom och jag måste säga att det gick mycket bättre än vad jag kommer ihåg från mina andra tandläkarbesök. Jag ska dit imorron igen för rengöring. Det är lika bra att göra  bort allt så fort som möjligt.

Sen så har jag varit trött och tung i huvudet hela dagen och jag känner mig lite yr. Jonas är hemma nu och det tycker jag om! Jag vill ju hinna träffa han innan jag far på jobbet..

Nä, nu ska jag göra mig klar typ.. Fixa mat och sånt och sen om typ en timme så ska jag bege mig mot bygdsiljum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0