Tjolahopp

Jag hann inte skriva mer här igår, hade fullt upp. Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag fara till stan med mormor. Ringde till hon nyss och sa att jag skulle bli lite sen och hon svarade som alltid "kom då du kom, jag väntar här" Hon är så gullig min kära lilla mormor.

Vi såg förresten den sista Johan Falk filmen igår och det MÅSTE ju komma en till senare. Sen såg jag även en film som jag vill se under julhelgen, någon som kan gissa vilken? GÖTA KANAL 3 har premiär den 25 december!! Den är också ett MÅSTE!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen medan Siris mat sväller lite och sen får hon äta och sen ska jag fara.

Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Lisette

Lägg upp bilder!! :D

2009-11-11 @ 11:46:41
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0