SOVA!

Nu ska jag sova lite för imorron blir det jobb! Jag skulle till Burträsk och köpa kaffe och så körde jag förbi GTL och kan ni gissa vem som var där? Jo, självklart min prins! Så jag hoppade in och följde med medans han lastade upp : ) Så nu då han kommer hem så ligger jag och sover och då jag kommer hem imorron så har han åkt på jobbet. Så därför valde jag att följa med ikväll även om mina andra planer hamnade lite på hyllan.. Det är ju en dag imorron också.

På fredag kommer lillebror hit och ska stanna här och umgås med valpen så att dom vänjer sig med varandra samtidigt som vi ska fara en sväng med Sita och försöka få henne att vänja sig av med att ha valpen överallt hela tiden..

Aja, nu ska jag sova.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0