Söndag och INTE utvilad!

Jag somnade nån gång mellan tre och halv fyra och klockan nio fick jag inte sova längre. Siri var uppe i varv och skällde som en galning så tillslut gav jag upp och gick ner, tog på hon kopplet och gick ut. Hade även Sita i sitt koppel så det måste ha sett roligt ut dom gånger då som gick åt var sitt håll. Siri fatta direkt hur kopplet fungerade idag och hon plogade nästan ingenting = Framsteg. Ja, jag fick ligga i diket också.. Vi passerade Lillbackas och då var Lars-Göran ute och kom och pratade lite. Sen så kom hans gråhund och då blev det ett jävla liv... Sita skällde och Dixi skällde och Sita slet som en galning och eftersom att det var halkigt och jag försökte hålla emot så slutade det med att jag låg i diket : )

Ja, morgonen har varit händelserik och jag hoppas att resten av dagen håller sig lugn. Siri ligger nu på mattan och gnagar på en liten flisa märgben. Har satt i motorvärmaren för att bilen ska vara varm så att jag kan fara till Burträsk och köpa hundmat, glömde det igår så nu måste det göras.. 

Jag tog lite bilder nu då vi var ute och det gjorde jag BARA för att NÅGON ville att jag skulle lägga ut bilder (känner du dig träffad Lisse?) Jaja, här kommer ett par hundbilder : )
Vacker.. eh.. baksida ?

Jag tror att valpen vill bli av med halsbandet, hon har ju inte haft det så länge
än så jag förstår hon verkligen : )

Visst är hon söt?

Tänkte att jag skulle dela med mig lite fler bilder som redan har varit här på bloggen, typ som en liten favorit i repris : )

Den här bilden tog jag i påskas då vi skulle ut med skotern och pulkan var full
(bokstavligt talat)

Det blev bara en bild till men jag tycker att den är SÅ klockren! Tore, en glad 50 åring : )

 

Nu blir det inga mer bilder, men jag kanske lyckas få nån bild på Sita och Siri in action nu, dom springer runt, runt i valprummet och jag tror att den enda som tycker att det är roligt är den lilla.. Nu ska jag göra mig klar och sen fara till Burträsk..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0