Snart är det helg igen!

Jobbar 07.30-16.30 imorron och sen är det helg till tisdag em, så skönt : )
Steg upp klockan sex imorse för jag hade bestämt att jag ville åka lite lastbil med Jonas  (även om han sa att det skulle vara jättetråkigt eftersom att han skulle köra mellan skellefteå och skelleftehamn). Jag hoppade på och han körde typ tio minuter och så lastade han i en timma och tjugo minuter och sen körde han typ 10 minuter och lossade i en halvtimme, sen orkade jag inte mer för jag hade typ kramp i baken.

Nu så har vi ätit och jag tänkte vara duktig och starta en maskin med tvätt, det är behövligt..

Det känns som om det blir en tidigkväll ikväll, blev inte så mycket sömn i natt så nu jävlar ska det sovas! Kanske inte just nu men senare iallafall : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0