Redan torsdag?

Shit vad dagarna flyger iväg då man jobbar.. Idag har jag varit på möte med chefen och det gick bra, sen så gick jag lite på stan och så träffade jag en kompis och gick till bingon och ni kanske kan gissa vem som vann? Jo, jag!! Vann drygt 400 och det kändes väldigt bra!

Mamma skickade ett sms nu om att hon och Mathilda är på akuten för att hon har så mycket feber och så, dom hade tagit sänka och den låg på 113 och normalt är mellan 8-20 typ.. Men det är nog inget allvarligt, dom ville bara kolla upp det..

Jag vet inte vad mer jag ska skriva, det har inte hänt så mycket här som är värt att skriva om.. Eller jo, jag har en fråga.. Brukar hundvaplar som är drygt 6 veckor se dåligt? Siri sprang nämligen in i TRE plogkäppar ikväll, det sa bara pang och så skaka hon på huvudet och sprang vidare och rakt in i nästa, det såg så roligt ut att jag inte kunde hålla mig för skratt : )

Nu ska jag sova för imorron ska jag jobba igen och sen har jag helg!!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha eller så är hon bara klantig :p

Bianca och smulan slår huvudet i rumsbordet några gånger om dagen men någon plogpinne har dom aldrig sprungit in i :P =)

2009-11-06 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0