Nu är det måndag igen

Har precis varit ute med Sita och Siri och det var kul men jobbigt för enerig saknar hon inte.. Sita är lugn men inte Siri, men det är ju inte så konstigt för hon är ju trots allt bara 7 veckor nu.

Läste precis på norran.se att "Kronans droghandel" kommer att ta över 171 apotek i sverige, varav 18 i västerbotten. Dom kan ju seriöst inte heta "Kornans droghandel" ?!, hur knasigt låter det? "Jag kommer snart, jag ska bara springa till droghandeln en snabbis"

Igår var vi på tatutng och åt middag, det var hur gott som helst och det gick på rekordfart! Vi fick maten 9 minuter efter vi hade beställt och vi gick därifrån 40 minuter efter vi hade kommit dit. Jag tror aldrig att det har gått så fort nån gång förut, det är ju typ som att äta på krysset..

Jag börjar känna mig lite småhungrig så jag ska nog springa ner till köket och äta nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0