Måndag och ny vecka

Det blev inget mer bloggande igår, vi stupade isäng.. Igår så var vi i bursiljum och jag hade datakurs med Anette och sen så for jag och Jonas till min mamma och spelade chicago och åt glass.

Sen så kan jag ju säga att man ska inte prata om saker som gör ont, speciellt inte fredagen den 13.. I fredags hade vi personalmöte och då var det nån som sa att det värsta hon visste var då man tappade en tandflisa för tungan söker sig dit hela tiden. Kan ni gissa vad som hände igår då jag tuggade tuggummi? Självklart.. Så nu väntar jag på att dom på folktandvården har fikat klart så att jag kan ringa dit och få en tid.

Nu ska jag nog duscha och sen ska jag ringa Anette (nu vet du att jag är vaken) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0