Lördag ?

Det  blev inget bloggande igår, men jag har en godkänd anledning. Kom hem från jobbet vid fem och då kokade vi nudlar och spelade lite Uno och sen gick vi upp för att vila lite och vaknade självmant klockan nio imorse.. Det blev ca 13 timmar men det var otroligt skönt att vakna : ) Vaknade första gången vid tre och tänkte att "oj nu måste jag nog stiga upp, klockan är mycket", men så såg jag vad klockan var och somnade om igen.

Nu så väntar jag på duschen och sen blir det nog stan..


Kommentarer
Postat av: jessie james

Ahh det e super snyggt :)

Jag funderar på att köpa det till min lgh till toan då jag hyr från bostade. Man har ju inte snyggaste plast mattan då :P men jag har inte bestämt mig ännu ^^

2009-11-14 @ 13:39:22
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0