Jag tog mig tid

till att skriva lite i bloggen innan det är dags för mig att sova. Vi har som sagt varit på Allégården och pajpartyt som anordnades där och det var jättetrevligt. God mat, trevlig underhållning och till slut ett lotteri som gick väldigt bra för mig och Jonas. Jag vann första pris och det var det som jag verkligen ville ha! Det var en jättefin adventsljusstake men vi vet inte än vart vi ska ha den (ska försöka ta bild och lägga upp på måndag då jag kommer hem från jobbet).. Sen så skulle jag dra och drog Jonas lottnummer och då tog han ett set med pepparkaksformar och sen så vann jag också såna och slutligen en barnfilm som jag direkt lånade ut till en av ungarna där.

Sitter nu och skriver in lite födelsedagar i min nya kalender för 2010, måste tjuvkika lite på birthday.com också så att jag får alla rätt.. Ska bara göra det klart och sen ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite så att jag inte är dötrött på jobbet imorron. Snart är det måndag igen och den här veckan som kommer borde räcka för att jag ska hinna vila upp mig lite. Har bara övernattning onsdag till torsdag och sen är jag ledig till måndagmorron : )

Nu ska jag göra klart här så att jag tar mig isäng nån gång.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: N,Dan du vät väl när jäg föll.

2009-11-29 @ 00:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0