HAHAHA!

Haha, Ligger i sängen med datorn i knät samtidigt som jag tittar på "Hälsoresan" så jag är ett levande bevis på att det går göra två saker samtidigt : ) Skrattar lite tyst för mig själv, jag och jonas hade ett litet samtal nyss som slutade i skratt så att tårarna sprutade..

Jag: Det är ju ganska snart som grannarna ska få barn..
Jonas: När är det då?
Jag: Den 12/12
Jonas: Jaha, Det är då våra ägg går ut..

Haha, vi var nämligen och köpte ägg idag på konsum i Burträsk så att det var därför han visste datumet : )

Nä, nu ska jag gå ner och ta astma medicinen och sen ska jag gå ut med Sita och  sen ska jag lägga mig och sova för imorron ska jag upp halv sju. Först nåt värdegrundsgrejs och sen möte med chefen..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0