Gomorron!

Jag vaknade på riktigt av orden "Det känns tråkigt att säga det, men efter drygt fem år på svensktoppen så har Du är min man lämnat oss. Vi tackar för dom underbara åren och gör nu ett undantag och spelar den en sista gång" Jag har inte precis följt svensktoppen genom åren men jag kommer ihåg då "Du är min man" kom in på första platsen och att den låg där länge. Hur kan man glömma nåt sånt?

Ja, nu är det söndag och helgen är snart slut igen.. Jag har som vanligt inte haft tid att uppdatera bloggen så mycker (det är därför jag gör det nu).. Igår var vi på norsjö för jag ville besöka Norsjö marknad, men jag blev otroligt besviken, vilket j*vla skämt! Dom höll till på kommunparkeringen och det var typ 7 marknadsstånd, man kunde ställa sig i mitten och snurra ett varv så hade man sett allt.

Sen var vi hos David och åt tacos och det var gott, sen blev det skellefteå spelet och jag förlorade STORT, men men det är ju inte vinna som är det viktiga : )

Nu ska jag gå ut med vovvarna och sen ska jag göra tårta.
Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0